Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP31155C

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP31155C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego:
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• CHEVROLET Camaro 4,9, Od: 1969 Do: 1969, Lokalizacja: P, 1969
• CHEVROLET Camaro 4,9, Od: 1969 Do: 1969, Lokalizacja: T, 1969
• CHEVROLET Camaro 5,7, Od: 1969 Do: 1969, Lokalizacja: P, 1969
• CHEVROLET Camaro 5,7, Od: 1969 Do: 1969, Lokalizacja: T, 1969
• CHEVROLET Camaro 6,5, Od: 1969 Do: 1969, Lokalizacja: P, 1969
• CHEVROLET Camaro 6,5, Od: 1969 Do: 1969, Lokalizacja: T, 1969
• CHEVROLET Camaro 7,0, Od: 1969 Do: 1969, Lokalizacja: P, 1969
• CHEVROLET Camaro 7,0, Od: 1969 Do: 1969, Lokalizacja: T, 1969
• CHEVROLET Corvette 5,4, Od: 1965 Do: 1969, Lokalizacja: P, 65-69
• CHEVROLET Corvette 5,4, Od: 1965 Do: 1969, Lokalizacja: T, 65-69
• CHEVROLET Corvette 5,7, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: P, 69-72
• CHEVROLET Corvette 5,7, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: T, 69-72
• CHEVROLET Corvette 5,7, Od: 1973 Do: 1977, Lokalizacja: P, 73-77
• CHEVROLET Corvette 5,7, Od: 1973 Do: 1977, Lokalizacja: T, 73-77
• CHEVROLET Corvette 5,7, Od: 1978 Do: 1982, Lokalizacja: P, 78-82
• CHEVROLET Corvette 5,7, Od: 1978 Do: 1982, Lokalizacja: T, 78-82
• CHEVROLET Corvette 6,5, Od: 1965 Do: 1965, Lokalizacja: P, 1965
• CHEVROLET Corvette 6,5, Od: 1965 Do: 1965, Lokalizacja: T, 1965
• CHEVROLET Corvette 7,0, Od: 1966 Do: 1969, Lokalizacja: P, 66-69
• CHEVROLET Corvette 7,0, Od: 1966 Do: 1969, Lokalizacja: T, 66-69
• CHEVROLET Corvette 7,4, Od: 1970 Do: 1973, Lokalizacja: P, 70-73
• CHEVROLET Corvette 7,4, Od: 1970 Do: 1973, Lokalizacja: T, 70-73
Symbol: DP31155C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy