Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP3104C

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP3104C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego: ATE
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• BMW 735 3.5 (E23), Od: 1979 Do: 1981, Lokalizacja: T, 79-81
• BMW 745 4.5 (E23), Od: 1980 Do: 1981, Lokalizacja: T, 80-81
• DINO 246 2,4, Od: 1970 Do: 1974, Lokalizacja: T, 70-74
• DINO 308 3,0, Od: 1973 Do: 1976, Lokalizacja: T, 73-76
• FERRARI 208 2,0, Od: 1975 Do: 1982, Lokalizacja: T, 75-82
• FERRARI 208 2.0 Turbo, Od: 1982 Do: 1986, Lokalizacja: T, 82-86
• FERRARI 246 2.4, Od: 1970 Do: 1974, Lokalizacja: T, 70-74
• FERRARI 308 3.0, Od: 1973 Do: 1985, Lokalizacja: T, 73-85
• FERRARI Mondial 2,9, Od: 1980 Do: 1982, Lokalizacja: T, 80-82
• LAMBORGHINI Countach 4.8, Od: 1981 Do: 1985, Lokalizacja: T, 81-85
• LAMBORGHINI Countach 5.2, Od: 1985 Do: 1989, Lokalizacja: T, 85-89
• LANCIA Stratos 2.4, Od: 1973 Do: 1975, Lokalizacja: T, 73-75
• MASERATI Biturbo 2.0 Twin Turbo, Od: 1981 Do: 1990, Lokalizacja: T, 81-90
• MASERATI Biturbo 2.5 Twin Turbo, Od: 1983 Do: 1991, Lokalizacja: T, 83-91
• MASERATI Biturbo Spyder 2.0 Twin Turbo, Od: 1984 Do: 1994, Lokalizacja: T, 84-94
• MASERATI Biturbo Spyder 2.5 Twin Turbo, Od: 1984 Do: 1988, Lokalizacja: T, 84-88
• MASERATI Biturbo Spyder 2.8 Twin Turbo, Od: 1989 Do: 1994, Lokalizacja: T, 89-94
• MASERATI Ghibli 2.0 Twin Turbo, Od: 1992 Do: 1993, Lokalizacja: T, 92-93
• MASERATI Ghibli 2.8 Twin Turbo, Od: 1992 Do: 1993, Lokalizacja: T, 92-93
• MASERATI Karif 2.8 Twin Turbo, Od: 1988 Do: 1993, Lokalizacja: T, 88-93
• MASERATI Shamal 3.2 Twin Turbo, Od: 1989 Do: 1997, Lokalizacja: T, 89-97
• MASERATI 222 2.0 Twin Turbo, Od: 1988 Do: 1990, Lokalizacja: T, 88-90
• MASERATI 222 2.8 Twin Turbo, Od: 1988 Do: 1994, Lokalizacja: T, 88-94
• MASERATI 2.24v 2.0 Twin Turbo, Od: 1988 Do: 1992, Lokalizacja: T, 88-92
• MASERATI 228 2.8 Twin Turbo, Od: 1986 Do: 1992, Lokalizacja: T, 86-92
• MASERATI 4.18v 2.0 Twin Turbo, Od: 1990 Do: 1992, Lokalizacja: T, 90-92
• MASERATI 420 2.0 Twin Turbo, Od: 1982 Do: 1987, Lokalizacja: T, 82-87
• MASERATI 420 2.0 Twin Turbo, Od: 1987 Do: 1988, Lokalizacja: T, 87-88
• MASERATI 422 2.0 Twin Turbo, Od: 1988 Do: 1992, Lokalizacja: T, 88-92
• MASERATI 4.24v 2.0 Twin Turbo, Od: 1990 Do: 1992, Lokalizacja: T, 90-92
• MASERATI 425 2.5 Twin Turbo, Od: 1983 Do: 1987, Lokalizacja: T, 83-87
• MASERATI 425 2.5 Twin Turbo, Od: 1987 Do: 1991, Lokalizacja: T, 87-91
• MASERATI 430 2.8 Twin Turbo, Od: 1987 Do: 1994, Lokalizacja: T, 87-94
• MONTEVERDI 375 7,2, Od: 1967 Do: 1976, Lokalizacja: T, 67-76
• PORSCHE 911 2.0, Od: 1964 Do: 1969, Lokalizacja: P, 64-69
• PORSCHE 911 2.2 E, Od: 1969 Do: 1971, Lokalizacja: P, 69-71
• PORSCHE 911 2.2 S, Od: 1969 Do: 1971, Lokalizacja: T, 69-71
• PORSCHE 911 2.4 E, Od: 1971 Do: 1973, Lokalizacja: P, 71-73
• PORSCHE 911 2.4 E, Od: 1971 Do: 1973, Lokalizacja: T, 71-73
• PORSCHE 911 2.4 S, Od: 1971 Do: 1973, Lokalizacja: P, 71-73
• PORSCHE 911 2.4 S, Od: 1971 Do: 1973, Lokalizacja: T, 71-73
• PORSCHE 911 2.7, Od: 1972 Do: 1977, Lokalizacja: T, 72-77
• PORSCHE 911 3.0, Od: 1973 Do: 1983, Lokalizacja: T, 73-83
• PORSCHE 911 3.0 Turbo, Od: 1974 Do: 1977, Lokalizacja: T, 74-77
• PORSCHE 911 3.2, Od: 1984 Do: 1989, Lokalizacja: T, 84-89
• VOLVO C70 2.0 Turbo, Od: 1999 Do: 2005, Lokalizacja: T, 99-2005
• VOLVO C70 2.3 Turbo T5, Od: 1997 Do: 2005, Lokalizacja: T, 97-2005
• VOLVO S70 2.3 Turbo T5, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: T, 97-2000
• VOLVO S70 2.3 Turbo T5R, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: T, 97-2000
• VOLVO S70 2.4 Turbo, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: T, 97-2000
• VOLVO V70 2.3 Turbo T5, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: T, 97-2000
• VOLVO V70 2.3 Turbo R 2WD, Od: 1997 Do: 1999, Lokalizacja: T, 97-99
• VOLVO V70 2.3 Turbo R 4WD, Od: 1997 Do: 1999, Lokalizacja: T, 97-99
• VOLVO V70 2.4 Turbo, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: T, 97-2000
Symbol: DP3104C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy