Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3414C
Dostępność: mała ilość
Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj
Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: ATE
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
| Zastosowanie: |
| • BMW 628 2.8 (E24), Od: 1982 Do: 1988, Lokalizacja: P, 82-88 |
| • BMW 635 3.5 (E24), Od: 1982 Do: 1990, Lokalizacja: P, 82-90 |
| • BMW M3 2.3 (E30), Od: 1987 Do: 1991, Lokalizacja: P, 87-91 |
| • BMW M3 2.5 (E30), Od: 1990 Do: 1991, Lokalizacja: P, 90-91 |
| • BMW (ALPINA) B6 (E21) 2.8, Od: 1978 Do: 1983, Lokalizacja: P, 78-83 |
| • BMW (ALPINA) B6 (E30) 2.8, Od: 1984 Do: 1986, Lokalizacja: P, 84-86 |
| • FERRARI 328 3.2, Od: 1985 Do: 1989, Lokalizacja: P, 85-89 |
| • FERRARI Mondial 2.9 QV, Od: 1982 Do: 1985, Lokalizacja: P, 82-85 |
| • FERRARI Mondial 3.2, Od: 1985 Do: 1989, Lokalizacja: P, 85-89 |
| • FERRARI Mondial 3.4, Od: 1989 Do: 1993, Lokalizacja: P, 89-93 |
| • MASERATI Biturbo Spyder 2.8 Twin Turbo, Od: 1989 Do: 1994, Lokalizacja: P, 89-94 |
| • MASERATI Ghibli 2.0 Twin Turbo, Od: 1992 Do: 1993, Lokalizacja: P, 92-93 |
| • MASERATI Ghibli 2.8 Twin Turbo, Od: 1992 Do: 1993, Lokalizacja: P, 92-93 |
| • MASERATI Karif 2.8 Twin Turbo, Od: 1988 Do: 1993, Lokalizacja: P, 88-93 |
| • MASERATI Shamal 3.2 Twin Turbo, Od: 1989 Do: 1997, Lokalizacja: P, 89-97 |
| • MASERATI 222 2.0 Twin Turbo, Od: 1988 Do: 1990, Lokalizacja: P, 88-90 |
| • MASERATI 222 2.8 Twin Turbo, Od: 1988 Do: 1994, Lokalizacja: P, 88-94 |
| • MASERATI 2.24v 2.0 Twin Turbo, Od: 1988 Do: 1992, Lokalizacja: P, 88-92 |
| • MASERATI 228 2.8 Twin Turbo, Od: 1986 Do: 1992, Lokalizacja: P, 86-92 |
| • MASERATI 4.18v 2.0 Twin Turbo, Od: 1990 Do: 1992, Lokalizacja: P, 90-92 |
| • MASERATI 420 2.0 Twin Turbo, Od: 1987 Do: 1988, Lokalizacja: P, 87-88 |
| • MASERATI 422 2.0 Twin Turbo, Od: 1988 Do: 1992, Lokalizacja: P, 88-92 |
| • MASERATI 4.24v 2.0 Twin Turbo, Od: 1990 Do: 1992, Lokalizacja: P, 90-92 |
| • MASERATI 425 2.5 Twin Turbo, Od: 1987 Do: 1991, Lokalizacja: P, 87-91 |
| • MASERATI 430 2.8 Twin Turbo, Od: 1987 Do: 1994, Lokalizacja: P, 87-94 |
| • PORSCHE 928 4.7, Od: 1979 Do: 1985, Lokalizacja: P, 79-85 |
| Symbol: DP3414C |
| Producent: EBC Brakes |
| Jednostka miary: sztuka |
brak zdjęć
brak opinii kupujących
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,






