Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP754

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP754

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: ATE
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• BITTER SC 3.0, Od: 1981 Do: 1988, Lokalizacja: P, 81-88
• BITTER SC 3.8, Od: 1981 Do: 1988, Lokalizacja: P, 81-88
• OPEL Monza 2.5, Od: 1983 Do: 1985, Lokalizacja: P, 83-85
• OPEL Monza 3.0, Od: 1983 Do: 1985, Lokalizacja: P, 83-85
• OPEL Omega 3.0 (-M1000000), Od: 1986 Do: 1988, Lokalizacja: P, 86-88
• OPEL Senator 2.0, Od: 1984 Do: 1985, Lokalizacja: P, 84-85
• OPEL Senator 2.2, Od: 1984 Do: 1987, Lokalizacja: P, 84-87
• OPEL Senator 2.5, Od: 1985 Do: 1987, Lokalizacja: P, 85-87
• OPEL Senator 2.5, Od: 1987 Do: 1990, Lokalizacja: P, 87-90
• OPEL Senator 3.0, Od: 1985 Do: 1987, Lokalizacja: P, 85-87
• OPEL Senator 3.0, Od: 1987 Do: 1990, Lokalizacja: P, 87-90
• OPEL Senator 2.3 TD, Od: 1984 Do: 1987, Lokalizacja: P, 84-87
• VAUXHALL Carlton 3.0, Od: 1986 Do: 1990, Lokalizacja: P, 86-90
• VAUXHALL Senator 2.5, Od: 1985 Do: 1986, Lokalizacja: P, 85-86
• VAUXHALL Senator 2.5, Od: 1987 Do: 1988, Lokalizacja: P, 87-88
• VAUXHALL Senator 2.5, Od: 1989 Do: 1990, Lokalizacja: P, 89-90
• VAUXHALL Senator 3.0, Od: 1985 Do: 1986, Lokalizacja: P, 85-86
• VAUXHALL Senator 3.0, Od: 1987 Do: 1988, Lokalizacja: P, 87-88
• VAUXHALL Senator 3.0, Od: 1989 Do: 1990, Lokalizacja: P, 89-90

Zamienniki innych firm:

Ferrodo
FDB397
FDB581

Mintex
MDB1412

WVA
21226 17.50 / 21225 17.50
Symbol: DP754
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy