Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) Ultimax DP130

Klocki hamulcowe (tył) Ultimax DP130

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego: Bendix
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• AUTOBIANCHI A111 1.4, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: T, 69-72
• AUTOBIANCHI A112 0,9, Od: 1971 Do: 1981, Lokalizacja: T, 71-81
• AUTOBIANCHI A112 1,0, Od: 1977 Do: 1980, Lokalizacja: T, 77-80
• AUTOBIANCHI Primula 1,2, Od: 1968 Do: 1968, Lokalizacja: T, 1968
• AUTOBIANCHI Primula 1.2, Od: 1969 Do: 1971, Lokalizacja: T, 69-71
• AUTOBIANCHI Primula 1,4, Od: 1968 Do: 1971, Lokalizacja: T, 68-71
• CG B1200 1,2, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: T, 69-72
• CG C1300 1,3, Od: 1973 Do: 1974, Lokalizacja: T, 73-74
• FIAT 124 1,2, Od: 1966 Do: 1974, Lokalizacja: T, 66-74
• FIAT 124 1,4, Od: 1968 Do: 1974, Lokalizacja: T, 68-74
• FIAT 124 Special 1,4, Od: 1968 Do: 1972, Lokalizacja: T, 68-72
• FIAT 124 Special 1,6, Od: 1973 Do: 1974, Lokalizacja: T, 73-74
• FIAT 124 Special 1.8 Abarth, Od: 1972 Do: 1973, Lokalizacja: T, 72-73
• FIAT 124 Coupe 1,4, Od: 1967 Do: 1969, Lokalizacja: T, 67-69
• FIAT 124 Coupe 1,6, Od: 1969 Do: 1975, Lokalizacja: T, 69-75
• FIAT 124 Coupe 1,8, Od: 1972 Do: 1975, Lokalizacja: T, 72-75
• FIAT 124 Spider 1,4, Od: 1966 Do: 1970, Lokalizacja: T, 66-70
• FIAT 124 Spider 1.6, Od: 1970 Do: 1974, Lokalizacja: T, 70-74
• FIAT 124 Spider 1.8, Od: 1974 Do: 1979, Lokalizacja: T, 74-79
• FIAT 124 Spider 2,0, Od: 1979 Do: 1982, Lokalizacja: T, 79-82
• FIAT 124 Spider 2.0, Od: 1982 Do: 1985, Lokalizacja: T, 82-85
• FIAT 125 1.6, Od: 1967 Do: 1972, Lokalizacja: T, 67-72
• FIAT 131 2.0 TC, Od: 1980 Do: 1982, Lokalizacja: T, 80-82
• FIAT 131 2.0 TC, Od: 1982 Do: 1984, Lokalizacja: T, 82-84
• FIAT 132 1.6, Od: 1972 Do: 1977, Lokalizacja: T, 72-77
• FIAT 132 1,8, Od: 1972 Do: 1977, Lokalizacja: T, 72-77
• FIAT 132 2.0, Od: 1976 Do: 1977, Lokalizacja: T, 76-77
• FIAT X1/9 1.3, Od: 1972 Do: 1982, Lokalizacja: T, 72-82
• FIAT X1/9 1.5, Od: 1979 Do: 1982, Lokalizacja: T, 79-82
• FIAT X1/9 1.5, Od: 1983 Do: 1989, Lokalizacja: T, 83-89
• FSO 125P 1.3, Od: 1967 Do: 1983, Lokalizacja: T, 67-83
• FSO 125P 1.5, Od: 1969 Do: 1991, Lokalizacja: T, 69-91
• FSO Caro 1.5, Od: 1994 Do: 1996, Lokalizacja: T, 94-96
• FSO Caro 1.9 D, Od: 1994 Do: 1995, Lokalizacja: T, 94-95
• FSO Caro 1.9 D, Od: 1994 Do: 2002, Lokalizacja: T, 94-2002
• FSO Polonez 1.5, Od: 1977 Do: 1988, Lokalizacja: T, 77-88
• FSO Polonez 1.5, Od: 1988 Do: 1991, Lokalizacja: T, 88-91
• FSO Polonez 1.6, Od: 1987 Do: 1994, Lokalizacja: T, 87-94
• FSO Polonez 1.6, Od: 1994 Do: 2002, Lokalizacja: T, 94-2002
• FSO Polonez 1.6 (Poland), Od: 1994 Do: 2002, Lokalizacja: T, 94-2002
• FSO Polonez 1.9 D, Od: 1991 Do: 1994, Lokalizacja: T, 91-94
• FSO Polonez 1.9 D, Od: 1994 Do: 2002, Lokalizacja: T, 94-2002
• FSO Polonez 1.9 D (Poland), Od: 1994 Do: 2002, Lokalizacja: T, 94-2002
• FSO COMMERCIAL 125P Pick-up 1.3, Od: 1975 Do: 1990, Lokalizacja: T, 75-90
• FSO COMMERCIAL 125P Pick-up 1.5, Od: 1975 Do: 1990, Lokalizacja: T, 75-90
• FSO COMMERCIAL Cargo Van 1.5, Od: 1992 Do: 1996, Lokalizacja: T, 92-96
• FSO COMMERCIAL Cargo Van 1.9 D, Od: 1992 Do: 1997, Lokalizacja: T, 92-97
• LANCIA Beta Monte Carlo 2.0, Od: 1975 Do: 1978, Lokalizacja: T, 75-78
• LANCIA Monte Carlo 2.0, Od: 1979 Do: 1982, Lokalizacja: T, 79-82
• LANCIA Primula 1.2, Od: 1964 Do: 1971, Lokalizacja: T, 64-71
• MATRA M530 1,7, Od: 1967 Do: 1973, Lokalizacja: T, 67-73
• SEAT 124 1,2, Od: 1974 Do: 1980, Lokalizacja: T, 74-80
• SEAT 124 1,4, Od: 1975 Do: 1980, Lokalizacja: T, 75-80
• SEAT 124 1,6, Od: 1975 Do: 1980, Lokalizacja: T, 75-80
• SEAT 124 1,8, Od: 1975 Do: 1980, Lokalizacja: T, 75-80
• SEAT 124 2,0, Od: 1975 Do: 1980, Lokalizacja: T, 75-80
• SIMCA 1000 1,3, Od: 1968 Do: 1978, Lokalizacja: T, 68-78
• SIMCA 1200 Coupe 1,2, Od: 1967 Do: 1974, Lokalizacja: T, 67-74
• ZASTAVA/YUGO 1500 1,5, Od: 1970 Do: 1983, Lokalizacja: T, 70-83

Zamienniki innych firm:

Ferrodo
FDB22
FDB59

Mintex
MDB1008

WVA
20074 10.00
Symbol: DP130
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy