Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP169

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP169

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Girling
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• AUSTIN 1800 1,8, Od: 1965 Do: 1972, Lokalizacja: P, 65-72
• AUSTIN HEALEY 3000 2,9, Od: 1964 Do: 1967, Lokalizacja: P, 64-67
• DOVE GTR4 2,1, Od: 1961 Do: 1964, Lokalizacja: P, 61-64
• FAIRTHORPE TX 1.3, Od: 1967 Do: 1974, Lokalizacja: P, 67-74
• FAIRTHORPE TX 2.0, Od: 1967 Do: 1974, Lokalizacja: P, 67-74
• FAIRTHORPE TX 2.5, Od: 1967 Do: 1974, Lokalizacja: P, 67-74
• FORD Capri Mk1 1.3 GT, Od: 1969 Do: 1971, Lokalizacja: P, 69-71
• FORD Capri Mk1 1.6 GT, Od: 1969 Do: 1971, Lokalizacja: P, 69-71
• FORD Capri Mk1 2.0, Od: 1969 Do: 1971, Lokalizacja: P, 69-71
• FORD Capri Mk1 3.0, Od: 1969 Do: 1971, Lokalizacja: P, 69-71
• FORD Corsair 2.0, Od: 1965 Do: 1970, Lokalizacja: P, 65-70
• FORD Cortina Mk1 1.5 GT, Od: 1965 Do: 1966, Lokalizacja: P, 65-66
• FORD Cortina Mk2 1.6 E, Od: 1968 Do: 1970, Lokalizacja: P, 68-70
• FORD Cortina Mk2 1.6 GT, Od: 1968 Do: 1970, Lokalizacja: P, 68-70
• FORD Cortina Mk2 1.6 (Lotus), Od: 1966 Do: 1970, Lokalizacja: P, 66-70
• FORD Escort Mk1 1.6 TC, Od: 1968 Do: 1972, Lokalizacja: P, 68-72
• FORD Escort Mk1 1.6 RS, Od: 1970 Do: 1972, Lokalizacja: P, 70-72
• FORD Escort Mk1 1.6 Mexico, Od: 1970 Do: 1972, Lokalizacja: P, 70-72
• FORD Zephyr 2,0, Od: 1966 Do: 1972, Lokalizacja: P, 66-72
• FORD Zephyr 2.5, Od: 1966 Do: 1972, Lokalizacja: P, 66-72
• FORD Zodiac 3.0, Od: 1966 Do: 1972, Lokalizacja: P, 66-72
• GILBERN Genie 2,5, Od: 1966 Do: 1968, Lokalizacja: P, 66-68
• GILBERN Genie 3,0, Od: 1966 Do: 1970, Lokalizacja: P, 66-70
• GILBERN Invader 3.0, Od: 1970 Do: 1972, Lokalizacja: P, 70-72
• LOTUS Elan 2+2 1.6, Od: 1967 Do: 1971, Lokalizacja: P, 67-71
• MARCOS GT 1,5, Od: 1966 Do: 1969, Lokalizacja: P, 66-69
• MARCOS GT 1.6, Od: 1966 Do: 1969, Lokalizacja: P, 66-69
• MARCOS GT 2.0, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: P, 69-72
• MARCOS GT 2,5, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: P, 69-72
• MARCOS GT 3.0, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: P, 69-72
• MARCOS Mantis 2.5, Od: 1970 Do: 1972, Lokalizacja: P, 70-72
• MG C 2,9, Od: 1967 Do: 1969, Lokalizacja: P, 67-69
• MORGAN Plus 8 3.5, Od: 1966 Do: 1973, Lokalizacja: P, 66-73
• MORRIS 1800 1,8, Od: 1965 Do: 1972, Lokalizacja: P, 65-72
• RELIANT Sabre 6 2.6, Od: 1962 Do: 1964, Lokalizacja: P, 62-64
• ROVER P6 2,0, Od: 1966 Do: 1972, Lokalizacja: P, 66-72
• STANDARD Ensign 2,1, Od: 1962 Do: 1963, Lokalizacja: P, 62-63
• STANDARD Vanguard Six 2.0, Od: 1962 Do: 1963, Lokalizacja: P, 62-63
• SUNBEAM Alpine 1,6, Od: 1963 Do: 1965, Lokalizacja: P, 63-65
• SUNBEAM Alpine 1,7, Od: 1965 Do: 1969, Lokalizacja: P, 65-69
• SUNBEAM Tiger 4,3, Od: 1964 Do: 1967, Lokalizacja: P, 64-67
• TRIDENT Clipper 4,7, Od: 1966 Do: 1970, Lokalizacja: P, 66-70
• TRIDENT Clipper 5,4, Od: 1971 Do: 1977, Lokalizacja: P, 71-77
• TRIDENT Tycoon 2,5, Od: 1971 Do: 1977, Lokalizacja: P, 71-77
• TRIDENT Venturer 3,0, Od: 1969 Do: 1977, Lokalizacja: P, 69-77
• TRIUMPH GT6 2,0, Od: 1966 Do: 1971, Lokalizacja: P, 66-71
• TRIUMPH TR4 2,1, Od: 1962 Do: 1965, Lokalizacja: P, 62-65
• TRIUMPH TR4A 2,1, Od: 1965 Do: 1967, Lokalizacja: P, 65-67
• TRIUMPH TR5 2,5, Od: 1967 Do: 1968, Lokalizacja: P, 67-68
• TRIUMPH TR6 2,5, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: P, 69-72
• TRIUMPH 1500 1.5 TC, Od: 1973 Do: 1976, Lokalizacja: P, 73-76
• TRIUMPH Vitesse 2,0, Od: 1966 Do: 1971, Lokalizacja: P, 66-71
• TVR Grantura 1,8, Od: 1966 Do: 1967, Lokalizacja: P, 66-67
• TVR Tuscan 3,0, Od: 1969 Do: 1971, Lokalizacja: P, 69-71
• TVR Tuscan 4,7, Od: 1967 Do: 1970, Lokalizacja: P, 67-70
• VAUXHALL Firenza 2.3, Od: 1973 Do: 1975, Lokalizacja: P, 73-75
• VAUXHALL Ventora 3.3, Od: 1968 Do: 1972, Lokalizacja: P, 68-72
• WOLSELEY 18/85 1,8, Od: 1967 Do: 1968, Lokalizacja: P, 67-68

Zamienniki innych firm:

Ferrodo
FDB14
GDB541

WVA
20030 15.50
Symbol: DP169
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy