Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP31517C

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP31517C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: ATE
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• AUDI A3 (8P) 2.0 Turbo, Od: 2004 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2004-2012
• AUDI A3 Quattro (8P) 2.0 Turbo, Od: 2004 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2004-2012
• AUDI A3 Cabriolet 2.0 Turbo, Od: 2008 Do: 2013, Lokalizacja: P, 2008-2013
• SEAT Leon 2.0 Turbo, Od: 2005 Do: 2006, Moc: 185KM, Lokalizacja: P, 2005-2006
• SEAT Leon 2.0 Turbo FR, Od: 2005 Do: 2009, Moc: 200KM, Lokalizacja: P, 2005-2009
• SEAT Leon 2.0 Turbo FR, Od: 2009 Do: 2012, Moc: 211KM, Lokalizacja: P, 2009-
• VOLKSWAGEN Eos 2.0 Turbo, Od: 2006 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2006-
• VOLKSWAGEN Eos 2.0 Turbo, Od: 2009 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2009-
• VOLKSWAGEN Golf 2.0 Turbo GTi, Od: 2004 Do: 2009, Lokalizacja: P, 2004-2009
• VOLKSWAGEN Golf 2.0 Turbo GTi, Od: 2009 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2009-
• VOLKSWAGEN Jetta 2.0 Turbo, Od: 2005 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2005-
• VOLKSWAGEN Passat 2.0 Turbo, Od: 2005 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2005-
• VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 Turbo, Od: 2008 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2008-2012
• VOLKSWAGEN Scirocco 2.0 Turbo, Od: 2008 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2008-
Symbol: DP31517C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy