Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) YellowStuff DP4370R

Klocki hamulcowe (tył) YellowStuff DP4370R

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego: Giirling
EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.
Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.
W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.
Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

Zastosowanie:
• AUDI 200 Quattro 2.2 Turbo (UFO Discs), Od: 1989 Do: 1990, Lokalizacja: T, 89-90
• AUDI quattro 2.1 Turbo (WR), Od: 1980 Do: 1982, Lokalizacja: T, 80-82
• AUDI quattro 2.1 Turbo (WR), Od: 1982 Do: 1986, Lokalizacja: T, 82-86
• AUDI quattro 2.1 Turbo (WR), Od: 1986 Do: 1987, Lokalizacja: T, 86-87
• AUDI quattro 2.2 Turbo (MB), Od: 1987 Do: 1990, Lokalizacja: T, 87-90
• AUDI quattro 2.2 Turbo 20v (RR), Od: 1989 Do: 1992, Lokalizacja: T, 89-92
• AUDI A8 Quattro 4.2, Od: 1994 Do: 1998, Lokalizacja: T, 94-98
• AUDI S2 2.2 Turbo, Od: 1990 Do: 1996, Lokalizacja: T, 90-96
• AUDI S4 2.2 Turbo (UFO Discs), Od: 1991 Do: 1994, Lokalizacja: T, 91-94
• AUDI S4 2.2 Turbo (Girling Conversion), Od: 1991 Do: 1994, Lokalizacja: T, 91-94
• AUDI S4 2.7 Twin Turbo, Od: 1997 Do: 1999, Lokalizacja: T, 97-99
• AUDI S4 4,2, Od: 1992 Do: 1994, Lokalizacja: T, 92-94
• AUDI S6 2.2 Turbo, Od: 1994 Do: 1998, Lokalizacja: T, 94-98
• AUDI S6 4,2, Od: 1994 Do: 1997, Lokalizacja: T, 94-97
• AUDI S6 4.2 Plus, Od: 1996 Do: 1997, Lokalizacja: T, 96-97
• AUDI S8 4.2, Od: 1996 Do: 1998, Lokalizacja: T, 96-98
• AUDI V8 3.6, Od: 1988 Do: 1994, Lokalizacja: T, 88-94
• AUDI V8 4.2, Od: 1991 Do: 1994, Lokalizacja: T, 91-94
• LANCIA Thema 2.9 32v (Ferrari Engine), Od: 1988 Do: 1994, Lokalizacja: T, 88-94
Symbol: DP4370R
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy