Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3543C
Dostępność: mała ilość
Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj
Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Dunlop
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
Zastosowanie: |
• ASTON MARTIN Lagonda Rapide 4.0, Od: 1961 Do: 1965, Lokalizacja: P, 61-65 |
• BIZZARRINI 5300 GT Strada 5,4, Od: 1964 Do: 1968, Lokalizacja: P, 64-68 |
• FERRARI 250 GT 3,0, Od: 1960 Do: 1964, Lokalizacja: P, 60-64 |
• FERRARI 275 GT 3,3, Od: 1964 Do: 1966, Lokalizacja: P, 64-66 |
• FERRARI 330 4,0, Od: 1963 Do: 1968, Lokalizacja: P, 63-68 |
• FERRARI 330 GT 4,0, Od: 1964 Do: 1967, Lokalizacja: P, 64-67 |
• FERRARI 365 4,4, Od: 1966 Do: 1967, Lokalizacja: P, 66-67 |
• FERRARI 365 GT 4,4, Od: 1966 Do: 1970, Lokalizacja: P, 66-70 |
• FERRARI 400 Superamerica 4,0, Od: 1959 Do: 1964, Lokalizacja: P, 59-64 |
• FERRARI 500 Super 5,0, Od: 1964 Do: 1966, Lokalizacja: P, 64-66 |
• ISO Fidia 5.4, Od: 1967 Do: 1968, Lokalizacja: P, 67-68 |
• ISO Fidia 5.7, Od: 1967 Do: 1968, Lokalizacja: P, 67-68 |
• ISO Fidia 5.8, Od: 1967 Do: 1968, Lokalizacja: P, 67-68 |
• ISO Grifo 5.4, Od: 1963 Do: 1968, Lokalizacja: P, 63-68 |
• ISO Grifo 5.7, Od: 1963 Do: 1968, Lokalizacja: P, 63-68 |
• ISO Rivolta 5.4, Od: 1962 Do: 1968, Lokalizacja: P, 62-68 |
• LAGONDA Rapide 4,0, Od: 1961 Do: 1965, Lokalizacja: P, 61-65 |
• MERCEDES-BENZ 600 Pullman (W100) 6,3, Od: 1963 Do: 1981, Lokalizacja: P, 63-81 |
Symbol: DP3543C |
Producent: EBC Brakes |
Jednostka miary: sztuka |
brak zdjęć
brak opinii kupujących