Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3262C

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3262C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Girling
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• ASTON MARTIN DB7 3.2 Supercharged, Od: 1993 Do: 1997, Lokalizacja: P, 93-97
• ASTON MARTIN DB7 3.2 Supercharged, Od: 1997 Do: 1999, Lokalizacja: P, 97-99
• ASTON MARTIN Lagonda 5.3, Od: 1978 Do: 1990, Lokalizacja: P, 78-90
• ASTON MARTIN Virage 5,3, Od: 1989 Do: 1993, Lokalizacja: P, 89-93
• ASTON MARTIN Virage Volante 5,3, Od: 1989 Do: 1993, Lokalizacja: P, 89-93
• DAIMLER Double Six 5,3, Od: 1973 Do: 1993, Lokalizacja: P, 73-93
• JAGUAR XJR-S 5.3, Od: 1988 Do: 1990, Lokalizacja: P, 88-90
• JAGUAR XJR-S 6.0, Od: 1989 Do: 1993, Lokalizacja: P, 89-93
• JAGUAR XJR-S 6.0, Od: 1993 Do: 1994, Lokalizacja: P, 93-94
• JAGUAR XJS 3.6, Od: 1983 Do: 1992, Lokalizacja: P, 83-92
• JAGUAR XJS 4.0, Od: 1991 Do: 1993, Lokalizacja: P, 91-93
• JAGUAR XJS 4.0, Od: 1993 Do: 1996, Lokalizacja: P, 93-96
• JAGUAR XJS 4.0, Od: 1995 Do: 1996, Lokalizacja: P, 95-96
• JAGUAR XJS 5.3, Od: 1975 Do: 1992, Lokalizacja: P, 75-92
• JAGUAR XJS 5.3, Od: 1993 Do: 1994, Lokalizacja: P, 93-94
• JAGUAR XJS 6.0, Od: 1993 Do: 1996, Lokalizacja: P, 93-96
• JAGUAR XJS 6.0, Od: 1995 Do: 1996, Lokalizacja: P, 95-96
• PANTHER De Ville 4,2, Od: 1975 Do: 1985, Lokalizacja: P, 75-85
• PANTHER De Ville 5,3, Od: 1975 Do: 1985, Lokalizacja: P, 75-85
Symbol: DP3262C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy