Klocki hamulcowe (przód) GreenStuff DP2141
Dostępność: mała ilość
Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj
Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Girling
Doskonałe klocki hamulcowe do zastosowań tuningowych w samochodach o mocy do 200 KM. Wyrafinowana jazda uliczna.
Przeznaczone do wymagających warunków jazdy miejskiej, charakteryzują się podwyższoną skutecznością hamowania aż do 600°C. Klocki hamulcowe EBC Greenstuff wyróżnia wysoka początkowa siła hamowania, dająca kierowcy poczucie pewności od pierwszego naciśnięcia pedału hamulca. Można by powiedzieć że nie ma czegoś takiego jak niepylące okładziny cierne. Istotą działania hamulców jest wytwarzanie pewnych ilości pyłu, co pozwala uniknąć wibracji tarczy hamulcowej (tzw. shimmingu). Pylenie klocków hamulcowych jest nasilone w okresie ich docierania, szczególnie w przypadku zużytych tarcz hamulcowych. W porównaniu z większością innych, klocki EBC Green Stuff generują mniejsze ilości pyłu i jest on łatwiej zmywalny. Nominalny współczynnik tarcia 0,55. Do cięższych i szybszych samochodów oraz tych wyposażonych w silniki o mocy przekraczającej 200 KM stanowczo zalecamy produkty z serii Redstuff, które wyróżniają się jeszcze mniejszym pyleniem.
Zastosowanie: |
• ASTON MARTIN DB4 (Convertible) 3,7, Od: 1959 Do: 1965, Lokalizacja: T, 59-65 |
• ASTON MARTIN DB4 GT 3,7, Od: 1960 Do: 1963, Lokalizacja: T, 60-63 |
• ASTON MARTIN DB4 GT 3,8, Od: 1960 Do: 1963, Lokalizacja: T, 60-63 |
• ASTON MARTIN DB4 GT Zagato 3,7, Od: 1961 Do: 1963, Lokalizacja: T, 61-63 |
• AUSTIN HEALEY 3000 2,9, Od: 1961 Do: 1964, Lokalizacja: P, 61-64 |
• DAIMLER SP250 2,5, Od: 1959 Do: 1964, Lokalizacja: T, 59-64 |
• DIVA GT B-Type 1,0, Od: 1962 Do: 1965, Lokalizacja: P, 62-65 |
• DIVA GT D-Type 1,0, Od: 1965 Do: 1967, Lokalizacja: P, 65-67 |
• DIVA Valkyr 0,85, Od: 1965 Do: 1965, Lokalizacja: P, 1965 |
• DIVA Valkyr 1,5, Od: 1965 Do: 1967, Lokalizacja: P, 65-67 |
• ELVA Courier 1.5, Od: 1962 Do: 1965, Lokalizacja: P, 63-64 |
• ELVA Courier 1.6, Od: 1962 Do: 1965, Lokalizacja: P, 61-63 |
• ELVA Courier 1.8, Od: 1962 Do: 1965, Lokalizacja: P, 63-64 |
• FORD Consul 1,7, Od: 1960 Do: 1962, Lokalizacja: P, 60-62 |
• FORD Consul Capri 1.3, Od: 1961 Do: 1962, Lokalizacja: P, 61-62 |
• FORD Consul Capri 1.5, Od: 1962 Do: 1964, Lokalizacja: P, 62-64 |
• FORD Consul Classic 1.3, Od: 1961 Do: 1962, Lokalizacja: P, 61-62 |
• FORD Consul Classic 1.5, Od: 1962 Do: 1964, Lokalizacja: P, 62-64 |
• FORD Corsair 1.5, Od: 1963 Do: 1965, Lokalizacja: P, 63-65 |
• FORD Cortina Mk1 1.5 GT, Od: 1963 Do: 1965, Lokalizacja: P, 63-65 |
• FORD Cortina Mk1 1.6 (Lotus), Od: 1963 Do: 1966, Lokalizacja: P, 63-66 |
• GORDON KEEBLE Gordon Keeble 5,4, Od: 1964 Do: 1967, Lokalizacja: T, 63-67 |
• MORGAN 4/4 1,3, Od: 1961 Do: 1963, Lokalizacja: P, 61-63 |
• MORGAN 4/4 1,5, Od: 1963 Do: 1966, Lokalizacja: P, 63-66 |
• MORGAN Plus 4 2,0, Od: 1959 Do: 1962, Lokalizacja: P, 59-62 |
• MORGAN Plus 4 2,1, Od: 1962 Do: 1966, Lokalizacja: P, 62-66 |
• RELIANT Sabre 4 1.7, Od: 1961 Do: 1963, Lokalizacja: P, 61-63 |
• RELIANT Scimitar 2.5, Od: 1967 Do: 1970, Lokalizacja: P, 67-70 |
• TURNER GT 1,2, Od: 1961 Do: 1965, Lokalizacja: P, 61-65 |
• TURNER GT 1,3, Od: 1961 Do: 1965, Lokalizacja: P, 61-65 |
• TURNER GT 1,5, Od: 1961 Do: 1965, Lokalizacja: P, 61-65 |
• TVR Grantura 1,1, Od: 1960 Do: 1964, Lokalizacja: P, 60-64 |
• TVR Grantura 1.2, Od: 1960 Do: 1964, Lokalizacja: P, 60-64 |
• TVR Grantura 1,5, Od: 1960 Do: 1964, Lokalizacja: P, 60-64 |
• TVR Grantura 1,8, Od: 1964 Do: 1965, Lokalizacja: P, 64-65 |
• TVR Griffith 4.7, Od: 1963 Do: 1969, Lokalizacja: P, 63-69 |
Symbol: DP2141 |
Producent: EBC Brakes |
Jednostka miary: sztuka |
brak zdjęć
brak opinii kupujących