Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) YellowStuff DP41013R

Klocki hamulcowe (tył) YellowStuff DP41013R

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego: Brembo
EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.
Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.
W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.
Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

Zastosowanie:
• ARIEL Atom 2.0 Supercharged, Lokalizacja: P,
• ARIEL Atom 2.0 Supercharged, Lokalizacja: T,
• ARIEL Atom 3,0, Od: 2008 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2008-
• ARIEL Atom 3,0, Od: 2008 Do: 2012, Lokalizacja: T, 2008-
• AUDI RS2 2.2 Turbo, Od: 1993 Do: 1996, Lokalizacja: T, 93-96
• HOLDEN GTS 5.7, Od: 1999 Do: 2012, Lokalizacja: T, 99-
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) VT Harrop Performance, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: T, 97-2000
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) VT Harrop Extreme, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: T, 97-2000
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) VU Harrop, Od: 2001 Do: 2002, Lokalizacja: T, 2001-2002
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) VX Harrop Performance, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: T, 2000-2002
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) VX Harrop Extreme, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: T, 2000-2002
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) Y Harrop Performance, Od: 2002 Do: 2004, Lokalizacja: T, 2002-2004
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) Y Harrop Extreme, Od: 2002 Do: 2004, Lokalizacja: T, 2002-2004
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) Z Harrop Performance, Od: 2004 Do: 2006, Lokalizacja: T, 2004-2006
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) Z Harrop Extreme, Od: 2004 Do: 2006, Lokalizacja: T, 2004-2006
• MG XPOWER SV 4.6, Od: 2003 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2003-2005
• QVALE Mangusta 4.6, Od: 2000 Do: 2003, Lokalizacja: T, 2000-2003
Symbol: DP41013R
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy