Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP125

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP125

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: ATE
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• ALFA ROMEO COMMERCIAL A11 1,3, Od: 1970 Do: 1971, Lokalizacja: P, 70-71
• ALFA ROMEO COMMERCIAL A12 1,3, Od: 1970 Do: 1983, Lokalizacja: P, 70-83
• ALFA ROMEO COMMERCIAL A12 1.8 D, Od: 1973 Do: 1983, Lokalizacja: P, 73-83
• ALFA ROMEO COMMERCIAL F11 1,3, Od: 1970 Do: 1971, Lokalizacja: P, 70-71
• ALFA ROMEO COMMERCIAL F12 1,3, Od: 1970 Do: 1983, Lokalizacja: P, 70-83
• ALFA ROMEO COMMERCIAL F12 1.8 D, Od: 1973 Do: 1983, Lokalizacja: P, 73-83
• BMW 1800 1,8, Od: 1968 Do: 1971, Lokalizacja: P, 68-71
• BMW 2000 2.0 Tii, Od: 1966 Do: 1971, Lokalizacja: P, 66-71
• BMW 2002 2.0 Turbo, Od: 1973 Do: 1975, Lokalizacja: P, 73-75
• BMW 2500 2.5, Od: 1968 Do: 1977, Lokalizacja: P, 68-77
• BMW 2800 2.8, Od: 1968 Do: 1976, Lokalizacja: P, 68-76
• BMW 3.0 3.0, Od: 1971 Do: 1976, Lokalizacja: P, 71-76
• BMW 3.3 3,2, Od: 1971 Do: 1976, Lokalizacja: P, 71-76
• BMW 518 1.8 (E12), Od: 1974 Do: 1976, Lokalizacja: P, 74-76
• BMW 520 2.0 (E12), Od: 1972 Do: 1976, Lokalizacja: P, 72-76
• BMW 525 2.5 (E12), Od: 1973 Do: 1976, Lokalizacja: P, 73-76
• BMW 528 2.8 (E12), Od: 1973 Do: 1976, Lokalizacja: P, 73-76
• NSU R080 2.0, Od: 1968 Do: 1977, Lokalizacja: P, 68-77

Zamienniki innych firm:

Ferrodo
FDB34

Mintex
MDB1024

WVA
20092 15.00
Symbol: DP125
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy