Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) YellowStuff DP4120R

Klocki hamulcowe (tył) YellowStuff DP4120R

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego: Dunlop
EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.
Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.
W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.
Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

Zastosowanie:
• ALFA ROMEO TZ1 1,6, Od: 1963 Do: 1967, Lokalizacja: P, 63-67
• ALFA ROMEO TZ1 1,6, Od: 1963 Do: 1967, Lokalizacja: T, 63-67
• BIZZARRINI 5300 GT Strada 5,4, Od: 1964 Do: 1968, Lokalizacja: T, 64-68
• FACEL VEGA II 6,3, Od: 1961 Do: 1964, Lokalizacja: T, 61-64
• FACEL VEGA II 6,7, Od: 1963 Do: 1964, Lokalizacja: T, 63-64
• FACEL VEGA III 2,0, Od: 1963 Do: 1964, Lokalizacja: P, 63-64
• FACEL VEGA III 2,0, Od: 1963 Do: 1964, Lokalizacja: T, 63-64
• FACEL VEGA 6 2,8, Od: 1964 Do: 1964, Lokalizacja: P, 1964
• FACEL VEGA 6 2,8, Od: 1964 Do: 1964, Lokalizacja: T, 1964
• FACEL VEGA Excellence 5.9, Od: 1959 Do: 1964, Lokalizacja: T, 59-64
• FACEL VEGA Excellence 6.3, Od: 1959 Do: 1964, Lokalizacja: T, 59-64
• FACEL VEGA Excellence 6.4, Od: 1959 Do: 1964, Lokalizacja: T, 59-64
• FACEL VEGA Facellia 1.6, Od: 1959 Do: 1964, Lokalizacja: P, 59-64
• FACEL VEGA Facellia 1.6, Od: 1959 Do: 1964, Lokalizacja: T, 59-64
• FACEL VEGA HK 500 5.9, Od: 1957 Do: 1962, Lokalizacja: T, 57-62
• FACEL VEGA HK 500 6.3, Od: 1960 Do: 1962, Lokalizacja: T, 60-62
• JAGUAR E-Type 3.8, Od: 1961 Do: 1968, Lokalizacja: P, 61-68
• JAGUAR E-Type 3.8, Od: 1961 Do: 1968, Lokalizacja: T, 61-68
• JAGUAR E-Type 4.2, Od: 1964 Do: 1968, Lokalizacja: P, 64-68
• JAGUAR E-Type 4.2, Od: 1964 Do: 1968, Lokalizacja: T, 64-68
• JENSEN Interceptor 6.3, Od: 1966 Do: 1968, Lokalizacja: P, 66-68
• JENSEN Interceptor 6.3, Od: 1966 Do: 1968, Lokalizacja: T, 66-68
Symbol: DP4120R
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy