Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP108

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP108

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Girling
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• ALFA ROMEO Giulia (101) 1.3 Sprint, Od: 1962 Do: 1964, Lokalizacja: P, 62-64
• ALFA ROMEO Giulia (101) 1.6 Spider, Od: 1962 Do: 1964, Lokalizacja: P, 62-64
• ALFA ROMEO Giulia (101) 1.6 Sprint, Od: 1962 Do: 1964, Lokalizacja: P, 62-64
• ALFA ROMEO Giulia (101) 1.6 Sprint Speciale, Od: 1962 Do: 1966, Lokalizacja: P, 62-66
• ALFA ROMEO Giulietta 1,3, Od: 1963 Do: 1965, Lokalizacja: P, 63-65
• ALFA ROMEO 2600 2.6, Od: 1964 Do: 1969, Lokalizacja: P, 64-69
• AUSTIN 1800 S 1,8, Od: 1969 Do: 1975, Lokalizacja: P, 69-75
• AUSTIN 2200 2,2, Od: 1969 Do: 1975, Lokalizacja: P, 69-75
• AUSTIN 3 Litre 2,9, Od: 1968 Do: 1971, Lokalizacja: P, 68-71
• BRISTOL 409 5,2, Od: 1965 Do: 1967, Lokalizacja: P, 65-67
• BRISTOL 410 5,2, Od: 1967 Do: 1969, Lokalizacja: P, 67-69
• BRISTOL 411 6.3, Od: 1968 Do: 1973, Lokalizacja: P, 68-73
• BRISTOL 411 6,6, Od: 1973 Do: 1976, Lokalizacja: P, 73-76
• BRISTOL 412 5.9, Od: 1975 Do: 1978, Lokalizacja: P, 75-78
• BRISTOL 412 6,6, Od: 1975 Do: 1982, Lokalizacja: P, 75-82
• BRISTOL 603 5.2, Od: 1976 Do: 1978, Lokalizacja: P, 76-78
• BRISTOL 603 5.9, Od: 1976 Do: 1983, Lokalizacja: P, 76-83
• BRISTOL Beaufighter 5.9 Turbo, Od: 1980 Do: 1983, Lokalizacja: P, 80-83
• BRISTOL Blenheim 5.9, Od: 1994 Do: 2012, Lokalizacja: P, 94-
• DAIMLER Double Six 5,3, Od: 1972 Do: 1973, Lokalizacja: P, 72-73
• DAIMLER Sovereign 2,8, Od: 1969 Do: 1973, Lokalizacja: P, 69-73
• DAIMLER Sovereign 4,2, Od: 1966 Do: 1973, Lokalizacja: P, 66-73
• FIAT 1500 1,5, Od: 1964 Do: 1968, Lokalizacja: P, 64-68
• FIAT 1600S 1,6, Od: 1961 Do: 1968, Lokalizacja: P, 61-68
• FIAT 1800S 1,8, Od: 1961 Do: 1968, Lokalizacja: P, 61-68
• FIAT 2300 2,3, Od: 1964 Do: 1968, Lokalizacja: P, 64-68
• FIAT Dino 2.0, Od: 1965 Do: 1969, Lokalizacja: P, 65-69
• JAGUAR 420 4,2, Od: 1966 Do: 1969, Lokalizacja: P, 66-69
• JAGUAR E-Type 4.2, Od: 1968 Do: 1971, Lokalizacja: P, 68-71
• JAGUAR E-Type 5.3, Od: 1971 Do: 1975, Lokalizacja: P, 71-75
• JAGUAR Mk10 3.8, Od: 1961 Do: 1964, Lokalizacja: P, 61-64
• JAGUAR XJ6 2.8, Od: 1968 Do: 1973, Lokalizacja: P, 68-73
• JAGUAR XJ6 4.2, Od: 1968 Do: 1973, Lokalizacja: P, 68-73
• JAGUAR XJ12 5.3, Od: 1968 Do: 1973, Lokalizacja: P, 68-73
• JENSEN Interceptor 6.3, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: P, 69-72
• JENSEN Interceptor 7.2, Od: 1971 Do: 1976, Lokalizacja: P, 71-76
• JENSEN FF 6,3, Od: 1966 Do: 1972, Lokalizacja: P, 66-72
• LOTUS Eclat 2.0 (Alloy Wheels), Od: 1975 Do: 1980, Lokalizacja: P, 75-80
• LOTUS Eclat 2.2 (Alloy Wheels), Od: 1980 Do: 1985, Lokalizacja: P, 80-85
• LOTUS Elite 2.0 (Alloy Wheels), Od: 1974 Do: 1980, Lokalizacja: P, 74-80
• LOTUS Elite 2.2 (Alloy Wheels), Od: 1980 Do: 1982, Lokalizacja: P, 80-82
• MORRIS 1800 S 1,8, Od: 1969 Do: 1975, Lokalizacja: P, 69-75
• MORRIS 2200 2,2, Od: 1969 Do: 1975, Lokalizacja: P, 69-75
• PANTHER J72 5.3, Od: 1972 Do: 1986, Lokalizacja: P, 72-86
• RELIANT Scimitar 3.0 GT, Od: 1967 Do: 1976, Lokalizacja: P, 67-76
• ROVER P6 3,5, Od: 1968 Do: 1969, Lokalizacja: P, 68-69
• SIATA TS 1,5, Od: 1961 Do: 1964, Lokalizacja: P, 61-64
• SIATA TS 1,6, Od: 1964 Do: 1964, Lokalizacja: P, 1964
• VOLVO Amazon/120/130 1,6, Od: 1961 Do: 1968, Lokalizacja: P, 61-68
• VOLVO Amazon/120/130 1.8, Od: 1961 Do: 1968, Lokalizacja: P, 61-68
• VOLVO P1800 1.8 S, Od: 1964 Do: 1968, Lokalizacja: P, 64-68
• WOLSELEY 18/85 1.8 S, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: P, 69-72
• WOLSELEY Six 2,2, Od: 1972 Do: 1980, Lokalizacja: P, 72-80

Zamienniki innych firm:

Ferrodo
FDB9
GDB522
GDB531

WVA
20027 16.00
Symbol: DP108
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy