Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP105

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP105

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: ATE
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• ALFA ROMEO GT Junior 1,3, Od: 1965 Do: 1977, Lokalizacja: T, 65-77
• ALFA ROMEO GT Junior 1,6, Od: 1972 Do: 1976, Lokalizacja: T, 72-76
• ALFA ROMEO Giulia (105) 1.3, Od: 1966 Do: 1977, Lokalizacja: T, 66-77
• ALFA ROMEO Giulia (105) 1.6, Od: 1966 Do: 1977, Lokalizacja: T, 66-77
• ALFA ROMEO Giulia (105) 1.8 D, Od: 1976 Do: 1977, Lokalizacja: T, 76-77
• ALFA ROMEO Giulia Sprint (105) 1,75, Od: 1966 Do: 1968, Lokalizacja: T, 66-68
• ALFA ROMEO Montreal 2.6, Od: 1970 Do: 1977, Lokalizacja: T, 70-77
• ALFA ROMEO Spider 1.3, Od: 1968 Do: 1973, Lokalizacja: T, 68-73
• ALFA ROMEO Spider 1,6, Od: 1966 Do: 1967, Lokalizacja: T, 66-67
• ALFA ROMEO Spider 1.6, Od: 1972 Do: 1981, Lokalizacja: T, 72-81
• ALFA ROMEO Spider 1,6, Od: 1983 Do: 1989, Lokalizacja: T, 83-89
• ALFA ROMEO Spider 1.75, Od: 1967 Do: 1973, Lokalizacja: T, 67-73
• ALFA ROMEO Spider 2.0, Od: 1971 Do: 1990, Lokalizacja: T, 71-90
• ALFA ROMEO Spider 2.0, Od: 1990 Do: 1993, Lokalizacja: T, 90-93
• ALFA ROMEO 1750 GTV 1,75, Od: 1967 Do: 1971, Lokalizacja: T, 67-71
• ALFA ROMEO 2000 GTV 2,0, Od: 1971 Do: 1976, Lokalizacja: T, 71-76
• BMW 2002 2.0 Turbo, Od: 1973 Do: 1975, Lokalizacja: T, 73-75
• BMW 2500 2.5, Od: 1968 Do: 1977, Lokalizacja: T, 68-77
• BMW 2800 2.8, Od: 1968 Do: 1976, Lokalizacja: T, 68-76
• BMW 2800 2.8, Od: 1976 Do: 1977, Lokalizacja: T, 76-77
• BMW 3.0 3.0, Od: 1971 Do: 1976, Lokalizacja: T, 71-76
• BMW 3.0 3.0, Od: 1976 Do: 1977, Lokalizacja: T, 76-77
• BMW 3.0 3,2, Od: 1973 Do: 1977, Lokalizacja: T, 73-77
• BMW 3.3 3,2, Od: 1971 Do: 1976, Lokalizacja: T, 71-76
• BMW 3.3 3,2, Od: 1976 Do: 1977, Lokalizacja: T, 76-77
• BMW 525 2.5 (E12), Od: 1973 Do: 1976, Lokalizacja: T, 73-76
• BMW 525 2.5 (E12), Od: 1977 Do: 1978, Lokalizacja: T, 77-78
• BMW 528 2.8 (E12), Od: 1973 Do: 1976, Lokalizacja: T, 73-76
• BMW 528 2.8 (E12), Od: 1977 Do: 1978, Lokalizacja: T, 77-78
• BMW 628 2.8 (E24), Od: 1976 Do: 1982, Lokalizacja: T, 76-82
• BMW 630 3.0 (E24), Od: 1976 Do: 1979, Lokalizacja: T, 76-79
• BMW 633 3.3 (E24), Od: 1976 Do: 1982, Lokalizacja: T, 76-82
• BMW 635 3.5 (E24), Od: 1976 Do: 1982, Lokalizacja: T, 76-82
• DAF 45 0.8, Od: 1966 Do: 1975, Lokalizacja: P, 66-75
• DAF 46 0.8, Od: 1975 Do: 1976, Lokalizacja: P, 75-76
• DAF 55 1.1, Od: 1966 Do: 1975, Lokalizacja: P, 66-75
• DAF 66 1.1, Od: 1972 Do: 1975, Lokalizacja: P, 72-75
• DAF 66 1.1 Marathon, Od: 1973 Do: 1975, Lokalizacja: P, 73-75
• DAF 66 1.3, Od: 1972 Do: 1975, Lokalizacja: P, 72-75
• DAF 66 1.3 Marathon, Od: 1973 Do: 1975, Lokalizacja: P, 73-75
• DKW F12 0.9, Od: 1963 Do: 1966, Lokalizacja: P, 63-66
• GLAS 1300 GT 1,3, Od: 1963 Do: 1967, Lokalizacja: P, 63-67
• GLAS 1600 GT 1,6, Od: 1966 Do: 1968, Lokalizacja: P, 66-68
• GLAS 1700 1,7, Od: 1964 Do: 1967, Lokalizacja: P, 64-67
• GLAS 1700 GT 1,7, Od: 1965 Do: 1967, Lokalizacja: P, 65-67
• GLAS 1004 1,0, Od: 1962 Do: 1968, Lokalizacja: P, 62-68
• GLAS 1204 1,2, Od: 1963 Do: 1968, Lokalizacja: P, 63-68
• GLAS 1304 1,3, Od: 1963 Do: 1968, Lokalizacja: P, 63-68
• GLAS 2600 GT 2,6, Od: 1965 Do: 1967, Lokalizacja: T, 65-67
• GLAS 3000 GT 3,0, Od: 1967 Do: 1968, Lokalizacja: T, 67-68
• NSU Sport Prinz 0,6, Od: 1959 Do: 1967, Lokalizacja: P, 59-67
• NSU Prinz 0,6, Od: 1961 Do: 1973, Lokalizacja: P, 61-73
• NSU 110 1,1, Od: 1965 Do: 1967, Lokalizacja: P, 65-67
• NSU 110SC 1,2, Od: 1967 Do: 1972, Lokalizacja: P, 67-72
• NSU 1000 1,0, Od: 1964 Do: 1973, Lokalizacja: P, 64-73
• NSU 1000TT 1,1, Od: 1965 Do: 1967, Lokalizacja: P, 65-67
• NSU 1000TTS 1,1, Od: 1967 Do: 1971, Lokalizacja: P, 67-71
• NSU 1200 1,2, Od: 1967 Do: 1972, Lokalizacja: P, 67-72
• NSU 1200TT 1,2, Od: 1967 Do: 1972, Lokalizacja: P, 67-72
• NSU R080 2.0, Od: 1968 Do: 1977, Lokalizacja: T, 68-77
• NSU Spider 0.5 Rotary, Od: 1964 Do: 1967, Lokalizacja: P, 64-67
• OPEL Kadett 1.1, Od: 1965 Do: 1974, Lokalizacja: P, 65-74
• OPEL Kadett 1.2, Od: 1965 Do: 1974, Lokalizacja: P, 65-74
• OPEL Olympia 1,1, Od: 1967 Do: 1970, Lokalizacja: P, 67-70
• PORSCHE 911 2.0, Od: 1964 Do: 1969, Lokalizacja: T, 64-69
• PORSCHE 911 2.2 E, Od: 1969 Do: 1971, Lokalizacja: T, 69-71
• PORSCHE 912 1.6, Od: 1965 Do: 1970, Lokalizacja: T, 65-70
• SIMCA 1000 1,1, Od: 1968 Do: 1976, Lokalizacja: P, 68-76
• SIMCA 1100 0,9, Od: 1968 Do: 1980, Lokalizacja: P, 68-80
• SIMCA 1100 1,1, Od: 1968 Do: 1976, Lokalizacja: P, 68-76
• VOLKSWAGEN 1500 (Type 3) 1,5, Od: 1966 Do: 1967, Lokalizacja: P, 66-67
• VOLKSWAGEN 1600 (Type 3) 1,6, Od: 1966 Do: 1971, Lokalizacja: P, 66-71
• VOLKSWAGEN Beetle 1.2 (1302), Od: 1971 Do: 1972, Lokalizacja: P, 71-72
• VOLKSWAGEN Beetle 1.3 (1300), Od: 1971 Do: 1973, Lokalizacja: P, 71-73
• VOLKSWAGEN Beetle 1.3 (1302), Od: 1971 Do: 1975, Lokalizacja: P, 71-75
• VOLKSWAGEN Beetle 1.5 (1500), Od: 1971 Do: 1973, Lokalizacja: P, 71-73
• VOLKSWAGEN Beetle 1.6 (1302), Od: 1971 Do: 1974, Lokalizacja: P, 71-74
• VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 14) 1,6, Od: 1965 Do: 1970, Lokalizacja: P, 65-70
• VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 14) 1.6, Od: 1970 Do: 1971, Lokalizacja: P, 70-71
• VOLKSWAGEN Karmann Ghia (Type 34) 1,5, Od: 1965 Do: 1969, Lokalizacja: P, 65-69
• VOLVO 66 1.3, Od: 1975 Do: 1980, Lokalizacja: P, 75-80

Zamienniki innych firm:

Ferrodo
FDB15
FDB3

Mintex
MDB1004
MDB1012
MDB1022

WVA
20009 15.00 / 20010 15.00
Symbol: DP105
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy