Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) YellowStuff DP4002R

Klocki hamulcowe (przód) YellowStuff DP4002R

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: AP
EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.
Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.
W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.
Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

Zastosowanie:
• AC Cobra 3.5 Twin Turbo, Od: 2001 Do: 2002, Moc: 212KM, Lokalizacja: P, 2001-2002
• AC Cobra 4.7, Od: 2002 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2002-
• AC Cobra 4.9 (CRS), Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: P, 2000-2002
• AC Cobra 7.0, Od: 2002 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2002-
• AC Cobra Superblower 4.9 Supercharged, Od: 1997 Do: 2002, Lokalizacja: P, 97-2002
• ASTON MARTIN Vantage 5.3 Twin Supercharged, Od: 1993 Do: 2000, Lokalizacja: P, 93-2000
• ASTON MARTIN Virage 5,3, Od: 1993 Do: 2000, Lokalizacja: P, 93-2000
• ASTON MARTIN Virage Volante 5,3, Od: 1993 Do: 2000, Lokalizacja: P, 93-2000
• ASTON MARTIN V8 Coupe 5,3, Od: 1996 Do: 2000, Lokalizacja: P, 96-2000
• ASTON MARTIN V8 Volante 5,3, Od: 1996 Do: 2000, Lokalizacja: P, 96-2000
• JAGUAR XJ220 3.5 Twin Turbo, Od: 1992 Do: 1997, Lokalizacja: P, 92-97
• JAGUAR XJ220 3.5 Twin Turbo, Od: 1992 Do: 1997, Lokalizacja: T, 92-97
• LOTUS Esprit 3.5 Twin Turbo, Od: 2000 Do: 2004, Lokalizacja: P, 2000-2004
• LOTUS Esprit Sport 300 2.2 Turbo, Od: 1992 Do: 1995, Lokalizacja: P, 92-95
• LOTUS Esprit 350 3.5 Twin Turbo, Od: 1999 Do: 2001, Lokalizacja: P, 99-2001
• MARCOS GTS 2.0 Turbo, Od: 1997 Do: 2012, Lokalizacja: P, 97-
• MARCOS Mantis 4.6 Supercharged, Od: 1999 Do: 2012, Lokalizacja: P, 99-
• NOBLE M12 2.5 Twin Turbo, Od: 1999 Do: 2002, Lokalizacja: P, 99-2002
• OPEL Omega 3.6 Twin Turbo (Lotus), Od: 1990 Do: 1994, Lokalizacja: P, 90-94
• TVR Cerbera 4,0, Od: 1998 Do: 2001, Lokalizacja: P, 98-2001
• TVR Cerbera 4.2, Od: 1994 Do: 2001, Lokalizacja: P, 94-2001
• TVR Cerbera 4.5, Od: 1997 Do: 2001, Lokalizacja: P, 97-2001
• TVR Griffith 5,0, Od: 1993 Do: 2002, Lokalizacja: P, 93-2002
• TVR Tuscan 4,0, Od: 1999 Do: 2002, Lokalizacja: P, 99-2002
• VAUXHALL Carlton 3.6 (Lotus Twin Turbo), Od: 1990 Do: 1994, Lokalizacja: P, 90-94
• VAUXHALL Vectra 2.5 Super Touring, Od: 1995 Do: 2000, Lokalizacja: P, 95-2000

Zamienniki innych firm:

Ferrodo
FRP216

Mintex
MDB1289
MDB1292
Symbol: DP4002R
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy