Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) YellowStuff DP4291R

Klocki hamulcowe (przód) YellowStuff DP4291R

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Girling
EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.
Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.
W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.
Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

Zastosowanie:
• AC 3000 3.0, Od: 1975 Do: 1986, Lokalizacja: P, 75-86
• DE LOREAN DMC-12 2,8, Od: 1981 Do: 1983, Lokalizacja: P, 81-83
• FORD Capri Mk1 2.6 RS, Od: 1970 Do: 1974, Lokalizacja: P, 70-74
• FORD Capri Mk1 3.0, Od: 1972 Do: 1975, Lokalizacja: P, 72-75
• FORD Capri Mk2 3.0, Od: 1976 Do: 1978, Lokalizacja: P, 76-78
• FORD Capri Mk3 2.8, Od: 1982 Do: 1987, Lokalizacja: P, 82-87
• FORD Capri Mk3 3.0, Od: 1978 Do: 1981, Lokalizacja: P, 78-81
• LOTUS Eclat 2.0 (Steel Wheels), Od: 1975 Do: 1980, Lokalizacja: P, 75-80
• LOTUS Elan 2+2 1.6 130/4, Od: 1971 Do: 1974, Moc: 126KM, Lokalizacja: P, 71-74
• LOTUS Elan 2+2 1.6 130/5, Od: 1972 Do: 1975, Moc: 126KM, Lokalizacja: P, 72-75
• LOTUS Elite 2.0 (Steel Wheels), Od: 1974 Do: 1980, Lokalizacja: P, 74-80
• LOTUS Elite 2.2 (Steel Wheels), Od: 1980 Do: 1982, Lokalizacja: P, 80-82
• MARCOS Mantula 3.5, Od: 1984 Do: 1993, Lokalizacja: P, 84-93
• MARCOS Martina 2.0, Od: 1991 Do: 1993, Lokalizacja: P, 91-93
• MARLIN Sportster 2.3, Od: 1998 Do: 2012, Lokalizacja: P, 98-
• MARLIN Sportster 3.5, Od: 1998 Do: 2012, Lokalizacja: P, 98-
• MORGAN Plus 8 3.5, Od: 1974 Do: 1978, Lokalizacja: P, 74-78
• TALBOT Sunbeam Lotus 2.2, Od: 1980 Do: 1983, Lokalizacja: P, 80-83
• TVR Taimar 3.0, Od: 1976 Do: 1979, Lokalizacja: P, 76-79
• TVR Taimar 3.0 Turbo, Od: 1976 Do: 1979, Lokalizacja: P, 76-79
• TVR Tasmin 200 2,0, Od: 1979 Do: 1984, Lokalizacja: P, 79-84
• TVR Tasmin 280 2,8, Od: 1980 Do: 1984, Lokalizacja: P, 80-84
• TVR 280 2,8, Od: 1984 Do: 1986, Lokalizacja: P, 84-86
• TVR 350 3.5, Od: 1983 Do: 1986, Lokalizacja: P, 83-86
• TVR 390 3,9, Od: 1984 Do: 1986, Lokalizacja: P, 84-86
• TVR 2500M 2,5, Od: 1972 Do: 1977, Lokalizacja: P, 72-77
• TVR 3000M 3,0, Od: 1971 Do: 1979, Lokalizacja: P, 71-79
• TVR 3000M 3.0 Turbo, Od: 1975 Do: 1979, Lokalizacja: P, 75-79
• TVR 3000S 3,0, Od: 1978 Do: 1979, Lokalizacja: P, 78-79
• TVR 3000S 3.0 Turbo, Od: 1978 Do: 1979, Lokalizacja: P, 78-79
Symbol: DP4291R
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy