Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3108C

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3108C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Girling
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• AC 428 7.0, Od: 1967 Do: 1974, Lokalizacja: P, 67-74
• AC Cobra 7.0, Od: 1964 Do: 1966, Lokalizacja: P, 64-66
• ASTON MARTIN DB5 4,0, Od: 1963 Do: 1965, Lokalizacja: P, 63-65
• ASTON MARTIN Short Chassis Volante 4,0, Od: 1965 Do: 1966, Lokalizacja: P, 65-66
• ASTON MARTIN DB6 4,0, Od: 1965 Do: 1970, Lokalizacja: P, 65-70
• ASTON MARTIN DBS 4,0, Od: 1967 Do: 1973, Lokalizacja: P, 67-73
• DAIMLER Double Six 5,3, Od: 1972 Do: 1973, Lokalizacja: P, 72-73
• DINO 206 2,0, Od: 1968 Do: 1969, Lokalizacja: P, 68-69
• DINO 246 2,4, Od: 1969 Do: 1970, Lokalizacja: P, 69-70
• FERRARI 206 2.0, Od: 1967 Do: 1969, Lokalizacja: P, 67-69
• FERRARI 246 2,4, Od: 1969 Do: 1970, Lokalizacja: P, 69-70
• FERRARI 330 GTC 4,0, Od: 1966 Do: 1968, Lokalizacja: P, 66-68
• FERRARI 330 GTS 4,0, Od: 1966 Do: 1968, Lokalizacja: P, 66-68
• JENSEN Interceptor 6.3, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: P, 69-72
• JENSEN Interceptor 7.2, Od: 1971 Do: 1976, Lokalizacja: P, 71-76
• JENSEN FF 6,3, Od: 1966 Do: 1972, Lokalizacja: P, 66-72
• MONTEVERDI 375 7,2, Od: 1967 Do: 1976, Lokalizacja: P, 67-76
• PANTHER J72 5.3, Od: 1972 Do: 1986, Lokalizacja: P, 72-86
Symbol: DP3108C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy