Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP143

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP143

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Girling
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• VOLVO Amazon/120/130 1.8, Od: 1968 Do: 1971, Lokalizacja: P, 68-71
• VOLVO Amazon/120/130 2,0, Od: 1968 Do: 1971, Lokalizacja: P, 68-71
• VOLVO 140 1,8, Od: 1966 Do: 1968, Lokalizacja: P, 66-68
• VOLVO 140 2.0, Od: 1968 Do: 1975, Lokalizacja: P, 68-75
• VOLVO 164 3.0, Od: 1967 Do: 1975, Lokalizacja: P, 67-75
• VOLVO 220 2,0, Od: 1968 Do: 1972, Lokalizacja: P, 68-72
• VOLVO 240 1,8, Od: 1976 Do: 1984, Lokalizacja: P, 76-84
• VOLVO 240 1,8, Od: 1982 Do: 1984, Lokalizacja: P, 82-84
• VOLVO 240 1.9 Turbo, Od: 1982 Do: 1984, Lokalizacja: P, 82-84
• VOLVO 240 2.0, Od: 1974 Do: 1993, Lokalizacja: P, 74-93
• VOLVO 240 2.0, Od: 1982 Do: 1993, Lokalizacja: P, 82-93
• VOLVO 240 2.1, Od: 1974 Do: 1984, Lokalizacja: P, 74-84
• VOLVO 240 2.1, Od: 1982 Do: 1984, Lokalizacja: P, 82-84
• VOLVO 240 2.1 Turbo, Od: 1980 Do: 1984, Lokalizacja: P, 80-84
• VOLVO 240 2.3, Od: 1980 Do: 1993, Lokalizacja: P, 80-93
• VOLVO 240 2.3, Od: 1982 Do: 1993, Lokalizacja: P, 82-93
• VOLVO 240 2.7, Od: 1979 Do: 1980, Lokalizacja: P, 79-80
• VOLVO 240 2.8, Od: 1980 Do: 1984, Lokalizacja: P, 80-84
• VOLVO 240 2.8, Od: 1982 Do: 1984, Lokalizacja: P, 82-84
• VOLVO 240 2.0 D, Od: 1978 Do: 1980, Lokalizacja: P, 78-80
• VOLVO 240 2.4 D, Od: 1978 Do: 1993, Lokalizacja: P, 78-93
• VOLVO 240 2.4 D, Od: 1982 Do: 1993, Lokalizacja: P, 82-93
• VOLVO 260 2.7, Od: 1975 Do: 1980, Lokalizacja: P, 75-80
• VOLVO 260 2.8, Od: 1980 Do: 1982, Lokalizacja: P, 80-82
• VOLVO P1800 2.0 S, Od: 1969 Do: 1972, Lokalizacja: P, 69-72
• VOLVO P1800 2.0 ES, Od: 1972 Do: 1973, Lokalizacja: P, 72-73

Zamienniki innych firm:

Ferrodo
FDB813

WVA
20200 16.00 / 20153 16.00
Symbol: DP143
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy