Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) YellowStuff DP4826R

Klocki hamulcowe (tył) YellowStuff DP4826R

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego:
EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.
Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.
W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.
Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

Zastosowanie:
• NISSAN Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo GT-R, Od: 1989 Do: 1995, Lokalizacja: T, 89-95
• NISSAN Skyline (R33) 2.5 Turbo GTS-T, Od: 1993 Do: 1998, Lokalizacja: T, 93-98
• NISSAN Skyline (R34) 2.5 GT, Od: 1998 Do: 2003, Moc: 200KM, Lokalizacja: T, 98-2003
• NISSAN Skyline (R34) 2.5 Turbo GT-T, Od: 1998 Do: 2002, Lokalizacja: T, 98-2002
• NISSAN 300ZX 3.0 Twin Turbo, Od: 1990 Do: 1994, Lokalizacja: T, 90-94
• NISSAN (Aust/NZ) 300 ZX 3.0 (Z32), Od: 1989 Do: 1997, Lokalizacja: T, 89-97
• NISSAN (Aust/NZ) 300 ZX 3.0 Twin Turbo (Z32), Od: 1989 Do: 1997, Lokalizacja: T, 89-97
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.0 Turbo (HNR32), Od: 1989 Do: 1993, Lokalizacja: T, 89-93
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.5 Turbo (R33), Od: 1993 Do: 1998, Lokalizacja: T, 93-98
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.6 GTR Twin Turbo (R32), Od: 1989 Do: 1995, Lokalizacja: T, 89-95
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.6 GTT Twin Turbo (R34), Od: 1997 Do: 2002, Lokalizacja: T, 97-2002
• SUBARU Impreza 2.0 Turbo (Not UK), Od: 1998 Do: 2002, Lokalizacja: T, 98-2002
• SUBARU Impreza 2.0 Turbo WRX, Od: 2001 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2001-2005
• SUBARU Impreza 2.0 Turbo (Prodrive P1), Od: 2000 Do: 2001, Lokalizacja: T, 2000-2001
• SUBARU Impreza 2.2 Turbo (22B), Od: 1998 Do: 2000, Lokalizacja: T, 98-2000
• SUBARU Impreza 2.5 Turbo WRX, Od: 2006 Do: 2007, Lokalizacja: T, 2006-2007
• SUBARU Impreza 2.5 Turbo (GB270), Od: 2007 Do: 2008, Lokalizacja: T, 2007-2008
Symbol: DP4826R
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy