Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP3826C

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP3826C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego:
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• NISSAN Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo GT-R, Od: 1989 Do: 1995, Lokalizacja: T, 89-95
• NISSAN Skyline (R33) 2.5 Turbo GTS-T, Od: 1993 Do: 1998, Lokalizacja: T, 93-98
• NISSAN Skyline (R34) 2.5 GT, Od: 1998 Do: 2003, Moc: 200KM, Lokalizacja: T, 98-2003
• NISSAN Skyline (R34) 2.5 Turbo GT-T, Od: 1998 Do: 2002, Lokalizacja: T, 98-2002
• NISSAN 300ZX 3.0 Twin Turbo, Od: 1990 Do: 1994, Lokalizacja: T, 90-94
• NISSAN (Aust/NZ) 300 ZX 3.0 (Z32), Od: 1989 Do: 1997, Lokalizacja: T, 89-97
• NISSAN (Aust/NZ) 300 ZX 3.0 Twin Turbo (Z32), Od: 1989 Do: 1997, Lokalizacja: T, 89-97
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.0 Turbo (HNR32), Od: 1989 Do: 1993, Lokalizacja: T, 89-93
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.5 Turbo (R33), Od: 1993 Do: 1998, Lokalizacja: T, 93-98
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.6 GTR Twin Turbo (R32), Od: 1989 Do: 1995, Lokalizacja: T, 89-95
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.6 GTT Twin Turbo (R34), Od: 1997 Do: 2002, Lokalizacja: T, 97-2002
• SUBARU Impreza 2.0 Turbo (Not UK), Od: 1998 Do: 2002, Lokalizacja: T, 98-2002
• SUBARU Impreza 2.0 Turbo WRX, Od: 2001 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2001-2005
• SUBARU Impreza 2.2 Turbo (22B), Od: 1998 Do: 2000, Lokalizacja: T, 98-2000
• SUBARU Impreza 2.5 Turbo WRX, Od: 2006 Do: 2007, Lokalizacja: T, 2006-2007
• SUBARU Impreza 2.5 Turbo (GB270), Od: 2007 Do: 2008, Lokalizacja: T, 2007-2008
Symbol: DP3826C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy