Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) YellowStuff DP4528R

Klocki hamulcowe (tył) YellowStuff DP4528R

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego:
EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.
Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.
W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.
Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

Zastosowanie:
• NISSAN Silvia (S13) 2.0 Turbo, Od: 1991 Do: 1993, Lokalizacja: T, 91-93
• NISSAN Silvia (S14) 2.0 Turbo, Od: 1993 Do: 1999, Lokalizacja: T, 93-99
• NISSAN Silvia (S15) 2.0 Turbo, Od: 1999 Do: 2002, Lokalizacja: T, 99-2002
• NISSAN 180SX 2.0 Turbo, Od: 1991 Do: 1999, Lokalizacja: T, 91-99
• NISSAN 200SX 2.0 Turbo (S14), Od: 1994 Do: 2001, Lokalizacja: T, 94-2001
• NISSAN (Aust/NZ) 180 SX 2.0 Turbo (S13), Od: 1991 Do: 1999, Lokalizacja: T, 91-99
• NISSAN (Aust/NZ) 200 SX 2.0 Turbo (S13), Od: 1991 Do: 2012, Lokalizacja: T, 91-
• NISSAN (Aust/NZ) 200 SX 2.0 Turbo (S14), Od: 1994 Do: 2012, Lokalizacja: T, 94-
• NISSAN (Aust/NZ) 200 SX 2.0 Turbo (S15), Od: 1994 Do: 2004, Lokalizacja: T, 94-2004
• NISSAN (Aust/NZ) Silvia 2.0 Turbo (S14), Od: 1993 Do: 1999, Lokalizacja: T, 93-99
• NISSAN (Aust/NZ) Silvia 2.0 Turbo (S15), Od: 1998 Do: 2004, Lokalizacja: T, 98-2004
Symbol: DP4528R
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy