Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3954C

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3954C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Akebono
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• MITSUBISHI FTO 2.0 (GP), Od: 1994 Do: 2000, Lokalizacja: P, 94-2000
• MITSUBISHI FTO 2.0 (GPR), Od: 1994 Do: 2000, Lokalizacja: P, 94-2000
• MITSUBISHI FTO 2.0 (GPX), Od: 1994 Do: 2000, Lokalizacja: P, 94-2000
• MITSUBISHI Galant 2.0 Turbo VR4 (E38A), Od: 1990 Do: 1993, Lokalizacja: P, 90-93
• MITSUBISHI Galant 2.0 Twin Turbo VR4 (E84A), Od: 1993 Do: 1996, Lokalizacja: P, 93-96
• MITSUBISHI Galant 2.5 Twin Turbo VR4 (EC5A), Od: 1997 Do: 2003, Lokalizacja: P, 97-2003
• MITSUBISHI Lancer Evo 1 2.0 Turbo, Od: 1992 Do: 1994, Lokalizacja: P, 92-94
• MITSUBISHI Lancer Evo 2 2.0 Turbo, Od: 1994 Do: 1995, Lokalizacja: P, 94-95
• MITSUBISHI Lancer Evo 3 2.0 Turbo, Od: 1995 Do: 1996, Lokalizacja: P, 95-96
• MITSUBISHI Lancer Evo 4 2.0 Turbo, Od: 1996 Do: 1997, Lokalizacja: P, 96-97
• MITSUBISHI Lancer Evo 5 2.0 Turbo RS, Od: 1997 Do: 1999, Lokalizacja: P, 97-99
• MITSUBISHI Legnum 2.5 VR4, Od: 1996 Do: 2008, Lokalizacja: P, 96-2008
Symbol: DP3954C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy