Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) Ultimax DP1537

Klocki hamulcowe (tył) Ultimax DP1537

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego: Brembo
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• MG ZT 4.6, Od: 2004 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2004-2005
• MG ZT-T 4.6, Od: 2004 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2004-2005
• NISSAN Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo GT-R (V Spec), Od: 1992 Do: 1995, Lokalizacja: T, 92-95
• NISSAN Skyline (R33) 2.6 Twin Turbo GT-R, Od: 1995 Do: 1998, Lokalizacja: T, 95-98
• NISSAN Skyline (R34) 2.6 Twin Turbo GT-R, Od: 1999 Do: 2003, Lokalizacja: T, 99-2003
• NISSAN Skyline (V35) 3.5 (V35)(Manual)), Od: 2001 Do: 2004, Lokalizacja: T, 2001-2004
• NISSAN 350Z 3.5 (Brembo), Od: 2003 Do: 2009, Lokalizacja: T, 2003-2009
• ROVER 75 4.6, Od: 2004 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2004-2005
• SUBARU Impreza 2.0 Turbo WRX STi, Od: 2002 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2002-2005
• SUBARU Impreza 2.5 Turbo WRX STi, Od: 2006 Do: 2012, Lokalizacja: T, 2006-2012
• SUBARU Impreza 2.5 Turbo (RB320), Od: 2006 Do: 2007, Lokalizacja: T, 2006-2007

Zamienniki innych firm:

Ferrodo
FDB1562

Mintex
MDB2342

WVA
21580 13.70 / 23323
Symbol: DP1537
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy