Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3874C

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3874C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego:
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• LEXUS GS300 3.0, Od: 1991 Do: 1993, Lokalizacja: P, 91-93
• LEXUS LS400 4.0, Od: 1990 Do: 1992, Lokalizacja: P, 90-92
• LEXUS Soarer 2.5 Twin Turbo (JZZ30), Od: 1991 Do: 1992, Lokalizacja: P, 91-92
• LEXUS Soarer 3.0 (JZZ31), Od: 1992 Do: 2000, Lokalizacja: P, 92-2000
• LEXUS Soarer 4.0 (UZZ30), Od: 1991 Do: 1997, Lokalizacja: P, 91-97
• LEXUS Soarer 4.0 (UZZ31), Od: 1991 Do: 1997, Lokalizacja: P, 91-97
• TOYOTA Altezza 2.0 (GXE10), Od: 1998 Do: 2001, Lokalizacja: P, 98-2001
• TOYOTA Altezza 2.0 4WD (GXE15), Od: 2001 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2001-
• TOYOTA Aristo 3.0, Od: 1991 Do: 1997, Lokalizacja: P, 91-97
• TOYOTA Cresta 2.5 (JZX90), Od: 1992 Do: 1996, Lokalizacja: P, 92-96
• TOYOTA Cresta 2.5 (JZX100), Od: 1996 Do: 2000, Lokalizacja: P, 96-2000
• TOYOTA Cresta 2.5 (JZX105), Od: 1996 Do: 2000, Lokalizacja: P, 96-2000
• TOYOTA Cresta 3.0 (JZX101), Od: 1998 Do: 2000, Lokalizacja: P, 98-2000
• TOYOTA Progress 2.5, Od: 1998 Do: 2007, Lokalizacja: P, 98-2007
• TOYOTA Progress 3.0, Od: 1998 Do: 2007, Lokalizacja: P, 98-2007
• TOYOTA Soarer 2.5 Twin Turbo (JZZ30), Od: 1991 Do: 1992, Lokalizacja: P, 91-92
• TOYOTA Soarer 3.0 (JZZ31), Od: 1992 Do: 2000, Lokalizacja: P, 92-2000
• TOYOTA Soarer 4.0 (UZZ30), Od: 1991 Do: 2000, Lokalizacja: P, 91-2000
• TOYOTA Soarer 4.0 (UZZ31), Od: 1991 Do: 2000, Lokalizacja: P, 91-2000
• TOYOTA (Aust/NZ) Soarer 2.5 Twin Turbo (JZZ30), Od: 1991 Do: 2000, Lokalizacja: P, 91-2000
Symbol: DP3874C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy